Tweede seizoen
Ook in het tweede seizoen hebben de agenten het weer druk met hun beroemde klanten. In de eerste aflevering hebben ze te maken met een ‘romance’ tussen twee sterren die samen een romantische komedie hebben gemaakt. Maar niets is wat het lijkt. En dan is er ook nog een nieuwe baas…
Nog een derde seizoen?
Dix Pour Cent is gemaakt – naar aanleiding van een idee van Dominique Besnehard, Michel Vereecken en Julien Messemackers – door Fanny Herrero.
Het 1e seizoen was voor het eerst te zien op 14 oktober 2015 op France 2 en kreeg aardige recensies. Ook de kijkcijfers vielen niet tegen. Er werd dan ook een 2e seizoen besteld die vanaf 19 april te zien was op France 2.
Deze afleveringen trokken minder kijkers, gemiddeld tussen 3 en 3,5 miljoen kijkers. Maar de reviews waren overwegend redelijk goed en nog belangrijker: de serie heeft internationaal succes. De rechten zijn verkocht aan talrijke landen en ook Netflix zendt Dix Pour Cent in meerdere landen uit.
Volgens betrouwbare Franse media zijn de makers dan ook al bezig met een derde seizoen.
Dix Pour Cent
Agenten – Andrea, Mathias, Gabriel, and Arlette – van het bekende impresariaat ASK (Samuel Kerr Agency) in Parijs krijgen na de onverwachtse dood van hun eigenaar te maken met tegenslag. Ze doen er alles aan om hun bedrijf te redden en hun beroemde cliënten tevreden te houden.
Het 6-delige tweede seizoen van Dix Pour Cent is vanaf donderdag 2 november geheel te bekijken op Netflix.